در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 12 دی 1403

اطلاعیه کمیسیون موارد خاص

مرحله دوم درخواست کمیسیون موارد خاص از تاریخ 21 مرداد لغایت 31 مراد 1402 فعال خواهد بود.

به اطلاع می رساند آن دسته از دانشجویانی که متقاضی دریافت مجوز سنوات برای ترم 5 و 6  هستند و یا دارای 2 و 3 ترم مشروطی و بیشتر می باشند با توجه به موارد ذیل جهت بررسی وضعیت آموزشی و دریافت مجوز افزایش معافیت تحصیلی از تاریخ 21 مرداد لغایت 31 مرداد 1402 جهت تشکیل پرونده و ارسال آن به کمیسیون موارد خاص به ترتیب به امور آموزشی و امور دانشجویی آموزشکده مراجعه و بعد از دریافت مدارک مربوط  به سامانه سجاد به آدرس portal.saorg.ir  مراجعه نمایند و درخواست خود را در سامانه ثبت نمایند.

1-    ثبت نام در سامانه سجاد به آدرس portal. Saorg.ir و وارد کردن اطلاعات شخصی و تحصیلی توسط دانشجو 
2-    درخواست افزایش سنوات از سربرگ :  خدمات /امور دانشجویان داخل /کمیسیون موارد خاص

 

در صورت عدم ثبت نام و عدم آپلود مدارک در موعد تعیین شده، دانشجو در ترم آینده قادر به ادامه تحصیل نخواهد بود.
برای استفاده از خدمات سامانه، ابتدا باید در سامانه (portal.saorg.ir)، پیش ثبت نام صورت گیرد و نام کاربری و کلمه عبور دریافت شود. سپس با ورود مجدد به سامانه (portal.saorg.ir) توسط گزینه " ورود"، باید مراحل تکمیل پروفایل،  شامل تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی، انجام شود. در نهایت درخواست کمیسیون خود را از منوی خدمات ثبت و پیگیری نمایید.
دانشجویان محترم جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و بارگذاری مدارک و مستندات می توانند به فایل های آموزشی pdf در انتهای اطلاعیه مراجعه نمایند.
تذکر: ثبت نام در سامانه و دریافت نام کاربری و رمز عبور، به معنی ثبت درخواست نیست. پس از اتمام کلیه مراحل ثبت نام و تکمیل درخواست کد پیگیری برای شما نمایش داده می شود.
تذکر: در ورود اطلاعات خود نهایت دقت را داشته باشید. درصورتیکه اطلاعات ثبت نام را ناقص وارد نمایید ممکن است به خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا نکنید. 
بدیهی است عدم مراجعه به سامانه و یا عدم تکمیل درخواست به منزله انصراف از تحصیل بوده و عواقب ناشی از عدم مراجعه بر عهده دانشجو می باشد.
دانشجویان در صورت داشتن سوال در این خصوص می توانند با دفتر امور دانشجویی آموزشکده تماس حاصل نمایند تلفن آموزشکده:   04533668193 داخلی 22