اطلاعیه مهم: ثبت نام وامهای دانشجویی و جدول زمان بندی نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1402
دانشجویانی که متقاضی استفاده از تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان می باشند؛ از روز پنجشنبه 1401/07/21 تا روز چهارشنبه 1401/09/09 جهت ثبت درخواست وام به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایند.
جهت ثبت درخواست وام به آدرس اینترنتی http://bp.swf.ir مراجعه نمائید.
ثبت نام وام ضروری: پرتال http://bp.swf.ir از روز شنبه 1401/08/21 تا روز چهارشنبه 1401/09/16 برای ثبت تقاضای وام ضروری فعال خواهد بود.
دانشجویانی که برای اولین بار متقاضی وام هستند گزینه تشکیل پرونده (ثبت نام دانشجوی جدید) را انتخاب نموده و سپس درخواست وام را برابر الگو ثبت نمایند.
آن دسته از متقاضیان که قبلاً وام دریافت نموده اند؛ مجدداً نیازی به تشکیل پرونده در پورتال نبوده و کافی است فقط درخواست وام را ثبت نمایند.
نوع وام برای دانشجویان روزانه؛ وام تحصیلی، ضروری و مسکن متأهلی و برای دانشجویان شبانه؛ وام شهریه می باشد.
**نکات مهم:
- مبلغ وام تحصیلی به حساب تجارت دانشجو واریز خواهد شد. (لذا ضروری است در بانک تجارت افتتاح حساب نموده و بعد از تشکیل پرونده در پورتال دانشجویی صندوق رفاه به دفتر امور دانشجویی آموزشکده اعلام نمایید.)
- تکمیل فرم تعهد محضری الزامی است.
- وام شهریه ابتدا به حساب دانشگاه واریز شده و از شهریه نیمسال تحصیلی جاری کسر خواهد شد.
- دانشجویان شبانه در هنگام ثبت تحصیل (نوبت دوم) را انتخاب نمایند.
- اخذ گواهی کسر از حقوق متقاضیان وامهای دانشجویی در نیمسال جاری، الزامی نمی باشد.
- در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پرداخت وام تحصیلی دانشجویان متأهل دو برابر دانشجویان مجرد خواهد بود.
- با توجه به جایگزینی وام ضروری رویداد خرید لوازم کمک آموزشی بجای رویداد به تشخیص ریاست صندوق، دانشجویانی که قبلاً از وام ضروری رویداد تشخیص ریاست صندوق بهره مند شده اند، امکان استفاده از وام خرید رویداد کمک آموزشی را ندارند.
-فرم های وام را از ذیل همین صفحه دانلود نمایید.
نحوه باز پرداخت وام:
هنگام فارغ التحصیلی 10درصد کل وام دریافتی طی فیش از طرف دانشجو واریز خواهد شد و بعد از 9ماه دفترچه اقساط صادر می شود.
مدارک لازم:
1- اصل تعهدنامه محضری تعهد وام دانشجویی تنظیمی در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور (توضیح اینکه فرم تعهد نامه محضری به همراه ضامن واجد شرایط (طبق راهنمای پیوستی) در دفترخانه اسناد رسمی تنظیم خواهد شد)
-دانشجویان ورودی جدید سال تحصیلی 1401 و دانشجویان ورودی سال های گذشته که برای اولین بار تقاضای وام دارند و تاکنون سند تعهد ارائه ننموده اند، صرفاً با ارائه سند تعهد جدید امکان دریافت وام را دارند.
-دانشجویان ورودی سال 1400 و ماقبل در تمامی مقاطع تحصیلی که از خدمات وامهای دانشجویی صندوق بهره مند بوده و سند تعهد ارائه نموده اند، نیاز به ارائه سند تعهد نامه محضری نمی باشد.
2- کپی کارت ملی دانشجو
3-کپی حکم کارگزینی ضامن
*لازم به توضیح است، در هنگام ثبت درخواست جهت استفاده از وام ضروری خرید لوازم کمک آموزشی، مبلغ فاکتور ارائه شده توسط دانشجو (به عنوان مثال فاکتور خرید لوازم الکترونیکی کمک آموزشی مانند گوشی و....) بیشتر از مبلغ مصوب در جدول وام ( 65،000،000 ریال ) بوده و این فاکتور دارای کد اقتصادی، تاریخ و مهر فروشگاه (بدون قلم خوردگی) باشد.
(برای راهنمایی بیشتر به فایل های زیر مراجعه نمائید )
اداره امور دانشجویی آموزشکده پسران اردبیل از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 الی 16 پاسخگوی سؤالات شما عزیزان می باشد.
شماره تماس 33668180-045 (داخلی 22)